luni, 12 ianuarie 2015

Bun venit in 2015!

Cu circa 3 saptamani intarziere, va spun si eu "Bun venit in 2015! Sa fie un an la fel de bun ca si 2014, sa avem ce asculta si pe ce chefui!". A trecut o perioada destul de mare de cand am postat ceva pe aici, iar vocea din capul meu imi spune ca este timpul, precum pasarea Phoenix, sa renasc din propria-mi cenusa si sa imi reiau rolul de audiofil inrait si critic fin. De asemenea, vocea mea crede si ca se pricepe la analogii, figuri de stil si descrieri epice si ma considera pe mine un fel de demi-zeu, ce trece agale pe campiile populate de artisti, albume si piese.

Lasand gluma la o parte, echipa Little Rockers va multumeste ca sunteti alaturi de noi si in acest nou an si spera sa se ridice la asteptarile si dorintele voastre. In 2014 am avut parte de multe experiente, care mai de care mai interesante si mai frumoase: am infiinta pagina de Ask.Fm (ne cerem scuze ca de luni bune nu am mai fost activi acolo, insa fiecare dintre noi are treburile si viata sa, in tot acest timp de absenta fiind ocupati cu scoala, facultatea, serviciul, cat si preocupati de sanatatea noastra, in cazul meu. Incercam, cand se poate, sa revenim, incet-incet, si acolo), am avut parte de noi recruti in echipa de admini, am avut parte, atat eu, cat si Andreea, de colaborarea cu pagina Rock Music Is Art (va invitam pe aceasta cale sa aruncati un ochi in ograda lor, multe lucrari faine ale celor doi admini se regasesc acolo), am cunoscut o crestere spectaculoasa in nr de like-uri (pt care multumim tuturor) si am creat acest blog, pt a fi, daca se poate, mai aproape cu voi, cei care ne urmariti si pt a va livra stirile mai rapid.

Ajungand la capitolul de stiri, cei care au fost atenti o buna bucata de timp pe pagina, au observat ca am incercat sa introduc modelul de stiri acolo, insa fara prea mare succes, poate si din cauza faptului ca multi doresc sa vada doar videoclipul/coperta in sine si sunt prea putini interesati de continutul "articolului" in sine, motiv pt care am decis sa mut "sectorul" de stiri inapoi pe blog, luand, pe aceasta cale, hotararea de a posta aici stirile cele mai relevante, in materie de muzica si artisti, iar pe pagina sa postez link-ul catre ele si, eventual, clipul/coperta la care editorialul face referire.

Pe langa stirile, sper eu, zilnice, ce vor aparea aici, mi-am propus ca o data cu noul an, sa demarez un proiect, daca il pot numi astfel, ce era in incubatie de anul trecut. Sau mai bine zis, doua proiecte: partea de recenzii si partea de topuri muzicale, facute de subsemnatul, cat si de colegii mei. Astfel, in fiecare saptamana, imi propun sa realizez cate un top, al albumelor acelei saptamani, audiate de catre mine si sa vi-l prezint. Cat despre recenzii, acestea ar urma sa fie in numar de 3-4 pe saptamana, cuprinzand albume atat noi, cat si vechi, ce le-am ascultat si consider ca merita sa imi impartasesc opinia despre ele. Am decis sa renuntam la partea cu recomandarea zilei, deoarece nu se intampla tot timpul sa fim activi in zilele respective si preferam, decat sa ne incurcam intre noi si intarziem, sa renuntam la aceasta "sectiune".

2014 a fost un an plin in muzica, cunoscand reveniri care mai de care mai asteptate si mai spectaculoase, insa, de asemenea, a fost un an de tristete, umbrit de decesul multor artisti apreciati. Imi propun, cat de curand, sa fac o retrospectiva a acestui an, urmata de un top al albumelor ce m-au impresionat si merita ascultate, urmate apoi de... Dar nu este bine sa spun totul deodata, nu? Isi cam pierde farmecul.

2015, din tot ce am urmarit, va fi si mai spectaculos pe alocuri in muzica, iar noi vom fi aici sa captam aceste momente in randuri si sa vi le expunem. Bun venit in 2015!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu